Söndag

Datum: 2009-10-11 Klockan: 10:07:17 | Kategori: Emelie

Veckan har rullat på snabbt och snart är det dags för en ny vecka igen..
En sak är annorlunda idag, jag har för första gången på länge INTE ångest för måndagen, helt otroligt!
Tror detta har med den nya kursen att göra eftersom jag trivs jäääätte bra i gruppen jag är i plus att c-uppsatsen hamnar lite åt sidan - vilket är underbart! Ska bli så otroligt skönt att få lämna in den sen.. *längtar*

För övrigt har helgen sett lugn ut.

Fredag - Åkte vi och var sociala med Jespers storebror och hans son + Michaela!

Lördag - Dagen började med en promenad med Raya i stan på höstmarknaden, när vi kom hem planterade jag de blommor jag köpt på marknaden.. nu står det fina höstblommor på trappan! :) Efter detta åt vi lite lunch och sedan begav vi oss till Hunneberg för en promenad med Raya på berget och en fika på bergagården *myys* Kvällen avslutades hemma tillsammans med Jesper, djuren och massor med ljus! :) Film såklart med.. hehe..

Söndag - Vad ska vi göra idag? vi har tagit "ledigt" från hundkursen idag och åker dit nästa söndag istället!

KRAM ALLA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0