Fredag.

Datum: 2009-03-13 Klockan: 08:07:40 | Kategori: Emelie

Idag är det fredag vilket innebär sista dagen på praktiken.
Jag har varit så seriös denna ggn då jag tycker mycket om min handledare att jag köpt en liten present till henne som tack för att jag fått vara hennes svans :p

Fredag Fredag Fredag FredagFredag Fredag...
Underbara Fredag! <3


Den kom efterlängtat, ska bara ta det lugnt i helgen och njuta! jag behöver varken plugga eller tänka på praktiken ngt mer efter dessa 8 timmar på Fridaskolan.. Blir mer i höst, men nu är det HELG snart! *me like*

Nu ska jag fixa iordning det sista och traska två hus bort till min praktikplats :)




Vad ska alla göra i helgen??

Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0