Fredag

Datum: 2009-03-20 Klockan: 10:47:24 | Kategori: Emelie

Då är det fredag..

Men först ska jag skriva om gårdagen.. Vi hade projektredovisning igår som jag inte direkt var överlycklig över och när jag gick därifrån efteråt så var jag inte glad.. Första grupperna tänkte jag inte så mkt på de andra utan försökte fokusera på mig själv.. men sen när jag var så fick man kritik för saker som egentligen är rätt, enligt oss iallafall.. Men sen när vi frågade vad han menade så kändes det som att han inte själv visste vad han kritiserat och vad som skulle ändras.. När de sista grupperna var började jag koka inombords och jag försökte säga bra saker till resterande för att de inte skulle få höra bara negativt..

ALLA SKA FÅ HÖRA BRA SAKER OXÅ, men tydligen existerar inte det helt.. :(

Idag är det iallafall Fredag och jag ska snart iväg och jobba några timmar, slutar 18.00 idag.. Spännande dag med nya utmaningar.  Vet inte vad som händer ikväll.. Men kanske lite mat och film och bara kvalitetstid? Eller?


Ha en trevlig helg alla!

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0