ont i käken :(

Datum: 2009-12-18 Klockan: 07:27:00 | Kategori: Emelie

När jag vaknar på morgonen så har jag så fruktansvärt ont i min käke, kan inte bita ihop riktigt och det gör riktigt ooont! Att gäspa är inget skönt alls, så nej tack! Bara för att jag drömmer konstigt så blir jag orolig och börjar gnissla tänder direkt, aj aj aj..

Idag ska jag och Fidane till biblioteket för att träffa en kvinna som håller på med språk och text, hoppas vi kommer någonstans, vill ju bara bli klar med allt!! Den 15e januari tar jag examen, kan jag tro det? nej! Det känns som allt bara "swischat" förbi.. KONSTIGT! vad gör jag sen? Osäkert vart man hamnar någonstans och hur våren ser ut - känns helt konstigt med tanke på att mitt liv hittills varit planerat och jag har vetat vad jag ska göra framöver, men nu.. nu vet jag ingenting! 

Igår var jag förresten och träffade min bästa kompis lilla bebis! :) Eller liten och liten.. ;) Han vägde ju 5150gram när han kom ut och var 55cm lång - så det var en stooor bebis! Men enormt söööt! Satt och myste en stund och bara tittade på underverket!!


 

Lilla Vilgot som är 3 dagar gammal på kortet! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0