Tidslinje..

Datum: 2008-05-11 Klockan: 22:50:36 | Kategori: Emelie

För 5 år sen...
Gick jag i nian och hade den bästa tiden i högstadiet..

För 3 år sen...
Då gick jag på gymnasiet och hade toppen vänner..

För 1 år sen...
Blev jag underkänd för första gången på en kurs på högskolan..

För 3 månader sen...
Jesper kom in i livet! <3

Igår...
Låg jag på näl med smärta och önskade/önskar att allt ska fungera som det ska i magen.. 

Imorgon...
Ska jag umgås med Jesper, tvätta och kolla igenom de sista inför tentan.

Om ett år...
Är det snart sommar igen, sista sommaren innan jobblivet börjar. Förhoppningsvis ska jag försöka undvika att jobba och kunna göra det jag egentligen vill, RESA!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud, fick du så ont i magen? Din stackare. Hoppas du mår bättre nu! Kram

2008-05-11 @ 22:52:44
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0