Soulmate

Datum: 2007-05-16 Klockan: 08:44:09 | Kategori: Emelie

Ligger just nu i soffan, klockan är 08:27 och jag är hur trött som hellst. Har försökt få tag i läkaren, men det verkar omöjligt.. Får försöka senare..
Sen ska jag till mamma och pappa och äta med dem, sen ska jag och mammoo till Trollhättan för att handla kläder till henne.. :) Min lilla mamma..

Egentligen ville jag skriva ett inlägg om den mest underbara individ på denna jord. Eller det finns flera, men den person jag vill skriva om is my soulmate..! :)

- " Fan va fulla vi var igår, vad gjorde vi egentligen? Just de ja, de håller vi för oss själva ;) "
- "Vi strular till det."

Snart är det Juni, då kan ingen hindra mig från att träffa my girlfriend. Jag vet inte hur planerna ser ut, det enda jag vet är:  hon och jag mot världen. :)

Visst, vi gör en massa skit ihop, men det är kul skit som vi alltid kommer komma ihåg.. ;)

Jag har verkligen saknat våra äventyr, inte haft ett riktigt äventyr sen i sensomras.. om ens det.. Men SNART så kommer du hem.. då ska vi gardera upp oss på systemet och sen packa våra kläder och SJÄLVKLART kameran.. och sen bege oss.. :)  Din mamma och Lasse kommer inte få det lätt.. :P Har du pratat med dem? ;)

japp japp.. Ni som känner mig bra vet vem det är jag pratar om.. :)



image87


Det är massa kärlek och massa vänskap som gäller, och allt som hör till,  thats it.. :)
Kommentarer
Postat av: flickvännen ;)

Sötplutten då :) Du är underbar! Saknar oxå våra äventyr, håller med faktiskt har nog inte heller haft något på ett bra tag, hehe. Inte med dig iaf! Men i midsommar, (om jag kommer hem, ska fråga idag) då ska vi ha äventyr! och kameran ska med, med fullt batteri. Jo mor min sa att det var nog ok :D:D Hoppas det, vi ska ha så jävla kul! Du å jag mot världen <3 puss

2007-05-16 @ 10:33:50
URL: http://Pyretma.blogg.se
Postat av: kicki fohlin-svensson

Tusen tack Lindas lillasyster! det är härligt att få värmande ord mitt all sorg, och vilka underbara små kattungar du har i din blogg!! Skönt att livet ändå går vidare hur jävligt det än är ibland.
Kram på dig (även om vi inte träffats, men du måste vara trevlig eftersom du är Lindas lillasyster)
Från Kicki Fohlin-Svensson, Tysons "stor matte"

2007-05-16 @ 14:41:24
URL: http://www.kickifohlin.blogg.se
Postat av: Eskilstuna madde^^

vilken söt vän du är:)

2007-05-16 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0