Här bor vi :)

Datum: 2007-03-29 Klockan: 16:47:45 | Kategori: Emelie

Idag har jag och Fredrik varit ute och gått i 1 1/2 timme.. :) Så skönt.. tog massa kort runt där vi bor..
Eftersom vi bor på ett natur reservat område så finns det mycket fint att se..
Direkt tänkte jag på Linda som vill se hur det ser ut.. Även på mitt projekt till skolan.. :)

Så här kommer bilder.. :)


image41

kanske 300m till vårat hus härifrån.. :)

image42

Så mysigt och fint väder med.. :)

image43

Tänk när sommaren är här.. ;)

image44

image45

Skulle nog Pumba och Nala gilla att hoppa bland.. :)

image46

Man får ha tur ibland.. :) Fick kort på Svanar, Råddjur, Kanadagäss...

image47

Helt sjukt underbart väder att vara ute i, fick så många fina kort.. :)

image48

Avslutade lite kort på Vårt hus.. Fredriks bil kom även med.. ;)

image49

Fick även med min missepisse katt.. :) Så fin på kort.. :)

image50

Denna rundan gick vi.. :) Längs med vattnet och runt.. det blå är vårat hus.. på ett underfär..

Kram hejs! ;)
Kommentarer
Postat av: mulle mämus

en bättre bild på bilen hade varit snyggt

2007-03-29 @ 16:50:44
Postat av: Mrs R

hade ingen aning om att du bodde på naturreservat ... varför sa du inget om det när jag tog med dig till Tinnerö Eklandskap (där vi spårade)!! Wow om jag bodde som du skulle jag vara LYCKLIG.

Super fin natur! I'm so jealous.

F's bil är skitsnygg by the way - men blå färg är snyggast *ha ha*

Lots of love
Linda

2007-03-29 @ 18:15:41
URL: http://www.rowley.blogg.se
Postat av: Mrs R

DU HAR BLIVIT UTMANAD! KOLLA MIN BLOGG FÖR SPEL O REGLER.

Kram
L

2007-04-03 @ 17:51:36
URL: http://www.rowley.blogg.se
Postat av: Ellinor

du bor verkligen jättefint! jag ser att du fortfarande kallar dig tenshi..

2007-04-06 @ 10:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0