3 underbara dagar :)

Datum: 2007-03-28 Klockan: 20:16:32 | Kategori: Emelie

Fick jag spontan ryck och körde 26 mil till Linda och Mike i Linköping.. :) Tog cirka 3 timmar, men det va det värt! Har haft 3 underbara dagar där och haft det hur bra som hellst! Där fick jag även mysa och pussas med Pumba och Nala som är sååå mysiga hundar.. *me like them* ♥

Det har hänt mycket under kort tid;

Shoppat
Promenad i skogen
Blå lagunen
Vin och fnitterkväll
Lasagne
Sightseeing i Linköping
Telefonsamtal till Linda
Morgonpuss av Pumba
Mm. MM. MM. :) Tror mest Linda kommer fatta.. ;)

Lägger upp lite bilder här under så ni får se lite.. :)

image34

Linda är så snygg!

image35

Snygga? :) Speciallt Linda!

image36

Världens mysigaste Puma i skogen.. :)

image38

Nala är så duktig, klarar värken hon har efter operationen! Så söööt!

image39

Mike Busar med Pumba vid den blå lagunen.. :)

image40

Extra solig dag, helt underbart!!


Miss you now! Men vi ses snart igen! :)

alot of love!  ♥

Kramas

Kommentarer
Postat av: Mrs R

Ok men ursäkta mig - jag är ju FUUUUUUUUUUUUL.

Miss dubbelhaka heter jag ju.

Men ditt kort vid Blå Lagunen var ju gryyyyyyyyyymt snyggt.

I miss you min darling darling lilla syster. Du får mig att skratta, leva ut och bli starkare och friskare.

STORA PUSSAR
från hela familjen ROwley

ps pumba tyckte det var tomt i natt.
Nala undrar vart du tagit vägen.

2007-03-29 @ 11:23:41
URL: http://www.rowley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0