Lördag & Söndag

Datum: 2007-12-09 Klockan: 13:41:27 | Kategori: Emelie

Igår bestod det va plugg och film och mys.. :)

Dagen började med plugg, jag har kommit en bra bit påvägen av mitt arbete.. :) Ska vara färdig till nästa söndag är mitt mål, så jag slipper de över jul och nyår.. då finns de roligare saker att göra.. :)

Sen åkte jag till J & J och kollade film med dem.. nu kommer jag inte ihåg va den hette, men bra va den.. handlade om alcatraz.. någn som kommer på vad filmen heter? :P jag har helt glömt.. haha.. Sen åkte jag till Mattias.. :)

Yeye... nu ska jag fixa ordning mig för att sedan gå på julkonsert med mina föräldrar och sen gå och äta.. *mums*


Ha en bra söndag alla..

KRAMAS
Kommentarer
Postat av: Johanna

E d "The Rock" som du har sett? Den du vet med Sean Connery och Nicholas Cage *haha*

Italien e studieresa med jobbet, I'm so excited :-D

2007-12-09 @ 19:52:03
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0