Känn er utmanade :)

Datum: 2007-12-19 Klockan: 19:48:42 | Kategori: Emelie

Efter att ha sett utmaningen på syrrans blogg och själv blivit utmanad så får jag väl ta tag i denna saken också då.. :)

Utmaningen:

Svara på frågorna nedan. Skriv sedan en kommentar hos mig när du har gjort det så jag får se.
Sen det viktigaste av allt, tagga 3+ andra.

Mina svar:

Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med:

  • Jag är generös
  • Jag är givmild 
  • Jag är kärleksfull

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv:

  • Jag tycker om mina längd
  • Jag tycker mina ögon är fina
  • Jag tycker om mitt hår

 Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Jag är stolt över att jag har flyttat till eget och tycker det är skönt. 
  • Jag är stolt över att jag alltid stått för mina egna åsikter och står för det.
  • Jag är stolt över att ha börjat läsa på lärarprogrammet i Vänersborg.

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig:

  • Jag tror att de tycker att jag är en god lyssnare.
  • Jag tror att de tycker att jag är en social och lätt person att vara med.
  • Jag tror att de tycker att jag är alldeles för snäll för mitt egna bästa.

Nämn tre saker du är bra på:

  • Jag är bra på att visa uppskattning till de jag tycker om.
  • Jag är bra på att vara en filmtittare.
  • Jag är bra på att göra det jag ska i tid (iallafall den sista tiden).

Jag utmanar vidare Sofia, Pyret, Sara & Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0