Fredag

Datum: 2007-12-14 Klockan: 18:13:07 | Kategori: Emelie

Idag har man då varit i skolan och haft en intressant föreläsning om genus.. Mycket givande dag!
Sedan åkte jag hem.. och i bilen fick de jag såmåker med, FNATT! Jag som är yngst i bilen (de andra är över 30) skämdes lite över deras snack.. :P Snacka om fantasier och tokiga saker dem kan prata om.. man skrattar ju åt dem ibland.. haha.. :)
När jag kom hem så tog jag tag i det jag lovat att göra, STÄDA TRAPPUPPGÅNGEN.. Eftersom jag fått ny dörr och klinkers i hallen så har de blivit sketet i trappuppgången.. och eftersom de är min städvecka så sa jag att det va okej att jag städa upp efter hyresvärden.. snäll som jag är..
Samtidigt satte jag igång tvättmaskinerna.. Hatar att tvätta egentligen, men skönt att få det gjort!
Och nu har jag även hunnit dammsuga och skura lägenheten oxå.. :) *good for me*

Kan någon tala om vad som händer ikväll och i helgen? Jag har ingen aning.. =/

Ska även vara kattvakt åt Sofias katt (från början min kattunge) över jul och nyår.. Så en period ska jag ha tre katter.. kan bli spännande.. men men.. Då har jag en tjänst innestående.. :D  Tur att katterna är samma familj iallafall.. *tss*

yeye.. ska väl göra ngt att äta kanske.. men vad? förslag?

Borde fixa fin liret på mitt arbete oxå.. Verkar som att jag är den enda i klassen som är klar.. :) Och det är jag glad över.. första ggn som jag är ute i GOD tid.. och då menar jag GOD.. :) Jag vill ju faktiskt ha JULLOV! :)

kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0