Sorry!

Datum: 2007-08-17 Klockan: 20:10:33 | Kategori: Emelie

Japp, får be om ursäkt att jag inte skrivit på ett tag.. speciellt till Gosern som väntat.. hehe.. :)

Japp, men de sista har jag inte gjort speciellt mkt.. eller Jo, jag har flyttat, bor nu i mitt egna hem tillsammans med mina två katter Silver och Trassel. Världens finaste katter och mina älsklingar..

Sen har jag jobbat sönder mig, hatar jobbet för tillfället.. inte alls sugen på att gå dit längre, själva jobbet är okej.. men kroppen har tagit slut.. behöver nog vila innan skolan igen egentligen.. men de sket sig.. såg förut att första veckan i i skolan enbart är en dag.. vilket ger mig lite vil-tid.. :)

Mm.. Så ligger de till... Sen har jag varit endel med min goooser oxå. Men ikväll blir det bara ett snabbt hej sen ska jag hem till min lägenhet.. ska försöka få emmelie att komma över, eller så ligger jag med en film och sover i soffan inatt.. hehe.. men men.. imorgon blir det vika tvätt och sen bege mig till trollhättan(?!) Eller ?

Jaoo.. Ledig i helgen och det är underbart, ska sova ut imorgon, så våga störa mig på morgonen imorgon.. stänger av ljudet på telefonerna tror jag.. hehe.. :)

Om man kanske ska pallra sig bort och vara lite social nu kanske, vore kanske en bra idé.. eftersom jag snart blir iväg-skickad hem.. tss.. :p

Ha en bra helg alla! dröjer nog innan jag skriver igen! tyvärr.. mitt internet kommer i nästa vecka.. eventuellt på måndag redan.. men vill inte hoppas.. :p  brukar aldrig kunna hålla det de lovar.. haha

En sak förresten.
Pyret: Jag kan tyvärr inte komma till dig innan 28e.. för jag börjar den 28e.. det är om jag kanske kommer efter det? Eftersom jag verkade vara ledig efter den 28e och fram tills veckan efter.. (?) kanske är en idé? ngt att diskutera kring kanske?! Saknar dig massa iallafall!!


Puss på er och kramas mycket, det är nyttigt har jag hört.. :)
Så nu kommer du inte undan.. ;)




Kommentarer
Postat av: pyret

HEj gullet, ÄNTLIGEN lite update från dig :P Vore SUPERkul om du kom över. Dock åker ju jag till frankrike den 2sep. Men kommer tillbaka den 7sep. Så då får du gärna komma, är ju ensam en vecka då. (Stina kommer väl över) :) SAknar dig massa gumman! Nu får du allt ta och förklara dig lite, VEM är den här "mister Gooser" ?? Jag dör ju av nyfikenhet ;) hehe. Hur går det med allt annat där hemma? Händer det något kul ? Berätta! PUSS <3

2007-08-19 @ 20:28:37
URL: http://pyretma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0