Och nu vad?

Datum: 2007-08-22 Klockan: 18:18:32 | Kategori: Emelie

Japps, dagen ser ut som såhär.. Vaknade av ett sms från Johanna.. hon fick upp pulsen på mig och jag skyndade mig till biblioteket för att kolla ett mail (eftersom telia är kass på leverans). Det lät som att det va panik, men mailet va inte alls panik.. Tack för att du fick upp mig imorse.. :)
Sen gick jag till affären för att handla.. blev lite tomater, paprika, kött och lite så.. :) Gick hem och tog mig frukost.. och sen gick jag ut och gick.. :) Promenad.. mycket skönt att gå ut och gå!

Sen gick jag hem och började förbereda min middag.. som skulle bli - Stekt ris med paprika, tomat, ägg och kött i.. och massa kryddor för att få god smak.. :) Blev riktigt gott.. :)

Sen skickade jag lite med Göken.. Så vi beslötade att åka ut till Gustav ihop... eftersom Gök har sin dator här.. och jag ville kolla internet och vara lite social.. Sen när jag kommer hem blir det nog en lååång promenad igen.. känner att det är lite av ett beroende.. Väldigt bra! :)

yeye...


Ha en bra kväll alla snokare som tycker om att läsa min blogg.. hehe..



**puss Goosern**



Krams Alla*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0