Ett gott skratt! :)

Datum: 2009-09-19 Klockan: 09:36:39 | Kategori: Emelie

Detta hände nu i veckan..

Klockan är två på natten och jag vaknar och känner att jag vill ha in mina katter som inte ville in på kvällen.. så jag går upp ur sängen och går ut för att ropa på katterna.. DÅ ser jag något som är grymt fräck.. Tänk er en stor klump med stjärnor som bara kommer närmare, så kändes det.. Jag blir helt till mig och öppnar dörren för att ropa på Jesper:

E:  Jesper! Vakna! Det är skitfräckt, du måste komma!
J: Vad är det??
E: Du måste se, skynda!!
J: Jag kommer..

Då kommer Jesper ut på trappan, lika yrvakna bägge två..

E: Titta där uppe, det är ju asfräckt, vad är det? Det ser ut som massa stjärnor i en klump - skit stora som kommer närmare..
J: Var??
E: men titta där då!!
J: Men Emelie, det är månen!!!

Då är det så att månen var bakom ett träd och mellan alla grenar så såg det faktiskt ut som massa stjärnor som lös skitstarkt och bara kom närmare när vinden blåste i trädet..

Snacka om att man känner sig korkad, kunde ju inte sluta skratta.. Då var klockan mitt på natten.. HAHA! Jesper frågade vad jag fått i mig.. *skrattar*



Detta bjuder jag på :)






Kommentarer
Postat av: maria

Men E då!! Jag håller med J i hans fråga.. vad har du fått i dig !? :)



Jadu, tyvärr så är det goda humör jag hade på morgonen helt borta..... känner inte för att göra något men ändå göra mycket samtidigt!! Men än så länge har det dåliga humöret resulterat i en köttfärspaj...

2009-09-19 @ 12:00:18
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha!

2009-09-19 @ 13:04:36
URL: http://jennyssen.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Haha klockrent! =P

2009-09-19 @ 21:09:05
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0