28 kilo hund.

Datum: 2009-10-23 Klockan: 12:56:06 | Kategori: Emelie

Jag och Jesper har uppskattat Rayas vikt många gånger och Jesper gissade på 20-25 kg och jag gissade på 25-30 kg. Och jag hade rätt, hon väger alltså 28 kg. MASSA HUND!! och tyngre lär hon bli.. Undrar hur mycket hon "slutar" på.. spännande! :)

Idag är det fredag och jag sitter hemma med katterna och Raya! Jag har städat och tvättat och fixat lunch till mig.. Väntar på att Jesper ska komma hem, när han nu kommer hem? Han glömde nämligen sin mobil hemma så jag har ingen som hellst aning när han kommer hem.. Han nämnde igår att klassen kanske skulle luncha efter lektionen.. återstår att se! Ikväll vill jag bara ta det lugnt och bara vara! jag har haft två sköna "lediga" dagar (som jag prioriterat) och jag älskar det.. Men konstigt nog så kan jag inte sova ut alls när jag är ledig, utan vaknar av mig själv 6.30-7.00 cirkus.. Kroppen är inställd på att vakna då och så blir det.. varje morgon.. Här behövs ingen väckarklocka inte! HAHA!

Vad ska alla (få) älskade läsare hitta på i helgen då?

KRAMAR
Kommentarer
Postat av: maria

handla present till sambon, fyller 40 nästa vecka, har ingen aning vad jag ska köpa..uga annars inget, bara slappa och ifs, städa lite i lägenheten,, så det blir färdigt, sen är det bara att packa allt som finns ute i förrådet och axels uteleksaker..

2009-10-24 @ 08:26:28
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0