REGN!!

Datum: 2009-05-08 Klockan: 10:09:52 | Kategori: Emelie

Cyklade till skolan förut i pissregn, mina kläder är genomblöta.. ska köpa mig om poncho tills vi flyttar till huset, regnställ är bökigt när man ska jobba/till skolan.. lätt att bara dra över en poncho.. hehe..

Idag har vi handledarmöte i c-uppsatsen, Fidane är i Lysekil så jag får träffa honom själv idag.. *pirrig* Hoppas verkligen att allt är godkänt så att vi kan gå vidare sen.. Hade varit huuuur skönt som hellst, annars blir det att korrigera på måndag morgon innan Uppsatsplanen ska in..

I eftermiddag ska jag ut till grabbarna i huset som idag ska spackla och slipa alla väggar.. De har även varit och hämtat alla rullar som jag beställt, 36 rullar.. :) Kommer bli snyggt!

Extra Rummet - Grön neutral tapet (jespers val av färg)

Tv rummet - Grå Fondvägg med större slingande växter och resterande väggar grå.

Hallen - Brun/beige

Köket - Vit/gräddvit med mönster

Sovrum - Vinröda väggar med en fondvägg med mönster


Perfekt detta :)


Ser verkligen fram emot att se resultatet, jag ser även fram emot att få flytta in..
Ska även bli spännande att se hur katterna kommer trivas - Känner på mig att Silver aldrig vill komma in igen :)




Nu ska jag snart traska bort till rummet vi ska ha handledarmöte i, suck.. hoppas det går snabbt :)

Trevlig helg alla!!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0