Utmaning

Datum: 2009-03-12 Klockan: 09:31:07 | Kategori: Emelie

Denna gång blev jag utmanad av Emelia

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
...kränkningarna av den förs inte upp i en internationell domstol. - konventionen om barns rättigheter.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffkudden

3. Vad såg du senast på TV?
Reklamen på trean - innan jag stängde ner för det störde pluggandet.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
09.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik från stereon

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag kom från träningen igår kväll.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Skolarbetet

8. Vad har du på dig?
Morgonrocken.

9. Drömde du något inatt?
Brukar ha mardrömmar :( Men inatt var det inget.

10. När skrattade du senast?
När jag och Jesper sjöng en fjoll låt :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, ljuslyktor, tavor..

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ingen aning..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Spännande :p

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
"yes man" - sevärd! ++++/+++++

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
hus, hund och betala av csn..

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Hemligt :)

17. George Bush? Vad?
En man

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag har alltid tyckt Wiza varit fint. Har inte funderat så mkt faktiskt :) 

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Bara om det är tråkigt väder här :)

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Dags att återvända, inte din tid ännu..

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Emelie, Jenny, Suz, Sofia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0