Hello!

Datum: 2009-04-16 Klockan: 21:18:36 | Kategori: Emelie

Då sitter man här då.. snorig och jäklig, men på bättringsväg..

Idag fick jag hämtat mitt arbete från förra kursen, underkänd.. :S Men fixade till det och skickade in på nytt, kände på mig innan att det skulle bli ett U, men det är mitt andra U på ett sånt arbete på snart 3 år så jag står ut :)

Annars då? Igår hade vi seminarium som vår grupp inte var beredda på.. Vi hade fått instruktioner om att en grej skulle redovisas men inte HUR.. Men det var en redovisningen inför hela gruppen på 15-20 minuter per grupp..
Jag förvarnade vissa som hade på eftermiddan men de hade tydligen inte fått samma upplägg, så förlåt! Kanske oroade er i onödan.. dumma mig!

Idag har jag varit hemma och tagit igen mig och sedan åkte vi och handlade lite och sådär..
Nu ikväll har även Ola fixat till ett fel på min dator *tack* så nu kan jag logga in på msn och alla sidor igen! *glad*

Vill att det ska vara fredag eftermiddag så jag kan få helg igen! denna veckan har gått snabbt.. skönt det!

Kram alla!!

En sak som jag måste reflektera över oxå är det där som Sofia skrivit om konsekvenser.. suttit och funderat mycket på det.. Alla gör sina misstag och får konsekvenser av det, jag är även en av dem.. Man får bita i det sura äpplet och ta konsekvensen och gå vidare.. Jag är en person som inte håller mun i alla väder, kanske är något som jag ska tänka på? Tycker jag en sak så tycker jag det.. men ibland är det bättre att vara tyst!

Man har väl lärt sig i sin skoltid på högstadiet att man inte ska falla för vad alla andra tycker - därför gör jag som jag själv tycker och säger det jag tycker oxå.. Viktigt att tro på sig själv även fast det kan vara svårt ibland..


Over and Out.
Kommentarer
Postat av: Suz

Snart är det helg gumman! Det går fort ska du se.;) Kram kram

2009-04-16 @ 21:48:28
URL: http://knorkissuz.bloggagratis.se
Postat av: CaTTis

Man kan ju fortfarande tro på sig själv och stå för vad man tycker. Men man behöver inte göra onödiga diskussioner eller säga allt som kommer i sin tanke hela tiden! =)

2009-04-16 @ 22:39:40
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Elin

Vad har du nu sagt?

2009-04-16 @ 23:36:39
Postat av: Johanna

Jag är helt övertygad om att de flesta tänker minst lika mkt som du gör ;p men vissa kan konsten att hålla tyst visslar Japp du är en av dem som pratar ngt för mkt i vissa lägen och kanske borde öva dig på att låta tanken stanna kvar i huvudet o inte alltid vädras. "Smidigt" är ett ganska bra ord för denna konst ;)

2009-04-17 @ 07:12:35
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0