Jobb + medel 75min.

Datum: 2008-09-15 Klockan: 20:04:03 | Kategori: Emelie

Slutade jobba 16.00 idag och 18.30 va det medel 75..
Kände verkligen att det tog emot idag, förkylningen sitter i fortfarande och jag va inte de minsta pigg på att gympa..
Men men..

Nu ska jag laga lite mat och fixa matlådor till mig och kärleken tills imorgon..
Vi jobbar/skolan kors och tvärs.. i och med att jag gör både och och han jobbar så känns det som vi går om varandra nu..
Hoppas verkligen han blir ledig i helgen som kommer, för jag vill nog vara ledig.. kvalitetstid med älsklingen är aldrig fel! <3

Ha en bra kväll alla!
Kommentarer
Postat av: johanna

c u på passet även nästa måndag :)

2008-09-15 @ 21:34:18
Postat av: Jenny

Sådär.. nu har jag läst igenom alla inlägg jag missat när jag varit bortrest och nu ligger även din blogg under favoriterna på den nya datorn.

Krya på dig så ses vi nästa vecka:) Kram

2008-09-17 @ 16:09:13
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0