Helgen snart över..

Datum: 2008-09-07 Klockan: 10:38:54 | Kategori: Emelie

Varför går helgen så fort? Tur att jag är ledig från skolan imorgon med.. skönt!
Känns även skönt att jag redan gjort en massa till skolan så att jag kan ta det lite lugnt denna veckan.. *me like*

Undrar vad man ska göra idag.. tror jag ska åka till etage och kolla på nya gympaskor som jag kan ha på våra promenader.. bara kika! Sen får vi se..

Nu har jag precis städat: dammsugit, dammat, diskat, skurat.. etc. Skönt att få det gjort..
älsklingen är förkyld, så lite synd är det allt om honom.. Men killar blir ju tusen ggr sjukare än tjejer.. eller vad säger ni? :P
Fast Jesper är inte klagig som andra kan vara.. tur det :)

Vad ska alla göra denna regniga söndag? Tråkigt höstväder med regn och rusk.. Sol kan man ju önska sig, men de lär man ju inte få..

Ha en bra söndag!

Kram





Avslutar inlägget med en bild som får tala för sig själv:



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem försöker du lura...ska DU bara KIKA på skor haha ;-) Trevlig söndag på er trots regn o förkylning. Vi e på väg till Sthlm o ska kolla på R.E.M. i Globen :-) Puss.

2008-09-07 @ 11:44:22
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Maria

av söta ni e :)

här håller man sig inne , med en snorig unge,... pysslar lite hemma och "möblerar" om .....



2008-09-07 @ 16:59:22
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0