Hår & Tvätttiden som inte fanns..

Datum: 2008-09-03 Klockan: 07:09:14 | Kategori: Emelie

Vad menade du med det pappa? hehe.. Om du tyckte Jesper hade lite hår förut så har han nu iallafall tagit bort allt igen..
Han är som dig.. håret ska bort :P



Gick upp tidigare idag för att göra mig iordning innan tvätt tiden klockan 7.00
När jag kommer ner så börjar tvätt tiden 13-19.. jag hade hela tiden trott att jag valde 7-13
men men, sånt som händer.. Störande till tusen bara!



Nu gör älsklingen frukost till mig.. :) Ska till stavreskolan sen och intervjua 2 barn.. sen blir de träning och sen då tvätt tid.. :( Hade velat gjort klart allt på morgonen, men icke.. :/



Ha en bra dag alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0