Förkylning

Datum: 2008-09-17 Klockan: 18:34:52 | Kategori: Emelie

Alla är verkliga förkylda nu.. Det va som Jesper sa förut: Förr va man förkyld i några dagar, NU är alla sjuka lääänge.
Det är grymt jobbigt..
Haft lite feber idag och inte alls känt mig bra, Jesper fick sticka till apoteket åt mig och köpa alvedon och nässpray..
Orkar inte att vara dålig.. Man blir så ledsen och svag i hela kroppen.. inte kan jag träna heller.. jag vill! Jag vill visa resultat vid nästa vägning.. men men..

Nu ska jag lägga mig under täcket och sätta på en film.. om jag har ro att ligga still.. Får försöka..

Vad har alla för planer inför helgen? Jag tackade nej till jobb.. jobbade nu i helgen och vill inte jobba en helg till..

Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0