Arn 2

Datum: 2008-09-21 Klockan: 06:42:34 | Kategori: Emelie

Jag och Jesper Kollade på Arn 2 igår kväll med Johanna & Fredrik på bio..
Hade hört innan att den inte var så bra, mene fy fasen va BRA den var!
Jag älskade hela filmen, både ettan och tvåan.. igår slutade de med att jag grina i slutet.. :p

Arn 2 får 5/5 i betyg av mig! *Grymt bra och sevärd film*

Efter bion var det tacos hemma hos oss med Vin tillsammans med Johanna och Fredrik!
Märktes att alla var trötta, blev inte så sent.. Tack för bra sällskap! :)

Snart ska jag iväg och jobba, börjar halv åtta.. Jesper börjar jobba halv tio..
Få se när han kommer hem i eftermiddag.. jag lär nog sova när han kommer hem.. ;)

puss å kram
Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh, vill med se den! Ettan var ju skitbra, så jag har höga förväntningar på den andra filmen:)

2008-09-21 @ 11:28:28
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0