Favoriter

Datum: 2008-05-21 Klockan: 09:07:21 | Kategori: Emelie

Kollade igenom mina gamla kort och hittade några favorit kort..  :)


image158

På min söta syster dotter - Lina och Världens finaste hund - Buster.

image159

Undrar om pappa tror att han har lika litet huvud som Lina *hehe* ;)

image160

Från Vänster: Petra, min älskade mormor, mami, Lina, Johanna och jag :)

image161

Mami älskar sin mami!  <3

image162

Pusskalas!




Tar sån tid att ladda upp kort, så det får räcka för denna gången! Nu ska jag iväg till jespers lägenhet och grejja lite..

Kram alla! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

lägenheten ligger på samma sida som villorna, mot stavre pizzeria hållet.

2008-05-21 @ 16:13:32
URL: http://essequamvideri.blogg,se
Postat av: elin

men emelie. de behöver du inte bli! :) jag klarar mig! bara de att jag är väldigt förvirrad justnu!

2008-05-22 @ 13:35:29
URL: http://www.kortbyxor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0