30e april, min födelsedag!

Datum: 2008-05-02 Klockan: 17:53:10 | Kategori: Emelie

 Min födelsedag började med väckning av Jesper.. han väckte mig med ljus och paket.. :) Fick ett fint halsband och ros! :) Sedan när jag vaknade upp på nytt var det matlagning och singstar köp på listan..

Klockan 17 kom familjen och farmor och vi åt mat och fika.. mycket mysigt! Fick mycket fin! Tack alla!
Jag fick en vinflaska och blomma av föräldrarna, Bukett och presentkort på scorett av syrran och Fredrik. Mascara och rouge av lillsyrran. pengar av farmor, mormor och morfar.

Sen runt 19.30 trillade Niklas, Johanna in och även Markus. Efter en stund kom Elin, hon kom med en stooor bukett rosor.. tror det va 14 stycken STORA röda rosor.. helt underbara! Jag fick även presentkort på smycka! *tokig tjej* :)

Kvällen blev det mycket singstar, jesper blev helt fast! :) Slutade med utgång vilket inte va så roligt som vi hade hoppats, så vi gick till Max och åt mat istället.. hehe..

Tack för en bra dag alla! *kramar om*
En kort sammanfattning av dagen..


image152

Kommentarer
Postat av: Maria

tack "tant" Emelie hälsningar Axel

2008-05-07 @ 07:57:23
URL: http://zigmagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0