Klippning + färgning..

Datum: 2008-06-17 Klockan: 15:26:38 | Kategori: Emelie

Igår fick jag ryck.. Fick Jelena att klippa mig.. sen blev det färgning oxå! :)
Eftersom jag har haft så mörkt hår innan så var det svårt att få det ljusare med att bara färga på.. så det fick bli blondering först och sen ljus brun..

Måste även förtydliga (vissa tror det va meningen att jag skulle vara blond).. MEN meningen med blonderingen från början var att ta bort den svarta färgen jag hade för att SEDAN färga en annan nyans av brun, annars hade aldrig den andra nyansen av brun tagit i mitt hår! Så nej, meningen va INTE att jag skulle bli blond. på heltid bara för 10 minuter..

Ni ska få se.. :p skratta inte :)

Morot



Resultatet blev iallafall såhär, och jag är nöjd! :)

iordninggjord

iordninggjord 2

Uppifrån

Bakifrån..





Over and Out!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman!

Var de tänkt att göra hela håret ljusare lr? För att få ljusare utan att få gult i det, ska du använda hårfärgen med märket Mood och "pärlblond". Lycka till!

Puss å kram Sara

2008-06-17 @ 15:39:59
Postat av: Johanna

Den första bilden var kanske inte så snygg nej ;p Men det bruna var fint.

2008-06-17 @ 21:01:16
Postat av: Maria

snyggt....

2008-06-17 @ 21:02:58
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Maria

glad midsommar! Något speciellt planerat!?

2008-06-19 @ 22:45:33
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0