Jobb, flyttstäd, kräkningar..

Datum: 2008-06-29 Klockan: 10:11:49 | Kategori: Emelie

Önskar att jag var ledig denna helgen, men det är jag icke.. är ledig nästa helg istället.. :)

Igår efter jobbet drog jag till jespers lägenhet.. Vi städade ur den HELT.. och jag säger det, jag ska ALDRIG flytta igen.. men det har jag sagt förut.. :P Men det är dööö tråååkigt att städa ur lägenheter.. emellanåt la jag mig på golvet och orkade inte :P Jesper tog de mesta.. Men det är ju faktiskt hans lägenhet.. *haha* Idag ska vi bara dit och tömma förrådet, sen är det klart och vi kan lämna in nycklarna imorgon.. *gott*

Sen steriliserade vi jespers katt i torsdags, upptäckte att Busan hade skabb i öronen.. vilket smittar till andra katter.. så det var bara att medicinera alla katterna.. *dyrt* Så det försvinner nog snart..
Sen har vi ett bekymmet.. innan steriliseringen så kräktes Busan lite.. Och nu efter steriliseringen kräks hon hela tiden.. direkt efter mat/vatten.. Och vi tycker det är lite jobbigt.. Så nu har vi ringt veterinären.. Vi ska svälta henne tills imorgon, så får vi se sen.. men vi funderar på att köpa annan mat och ge henne kokt fisk och ris.. läste att det var bra och jag har gett de till mina katter förut.. Men, någon som har andra förslag?

Nu ska vi grejja hemma och sen dra till affären för att sedan ta förrådet..

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0