Både en bra och dålig dag..

Datum: 2008-07-26 Klockan: 12:12:50 | Kategori: Emelie

Igår började dagen med kaos på jobbet.. Det saknades 4 personal på två grupper och det va kaos!
Men det ordnade sig tillslut..
Efter jobbet var jag helt slut.. och ville bara hem.. Jag skulle nog inte åkt hem just då.. eller så skulle jag kollat hur fort jag körde..

Polis

Det slutade med böter.. *suckar djupt*

När jag kom hem betalade jag skiten direkt och la mig sedan och sov.. va helt slut..
Vaknade med en bukett blommor och en underbaring som kom hem!
Han ville slå två flugor i en smäll.. lite tröst för dagen och sen 5 månader :)
Han är såååå underbar!


Rosor



Kvällen avslutades med grillning hos Jespers föräldrar.. Blev skönsång med Gitarrer av Jesper och Ingvald :P
Sen åkte vi hem och sussa.. :)

idag är det jobb som gäller ikväll.. jobbar tidigt imorgon med.. Jesper jobbar just nu.. längtar till den 10e augusti då vi får vara lediga tillsammans! <3


Ha en bra lördag alla!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina blommor :)

2008-07-28 @ 11:46:40
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0