Mormor

Datum: 2008-01-12 Klockan: 23:04:31 | Kategori: Emelie

Idag har det varit lite firande av mammas morbror.. men innan det så åkte jag och syrran till mormor och morfar..
Vi knackade på dörren och mormor kände inte igen mig först, sen såg hon att de va jag.. :) Hon tyckte jag blivit mindre.. och jag blev så glad.. :)
Sen sa hon "Ni är så fina så jag tror jag kan bli kär i er".. då blir man ännu mer glad.. :) Plus att hon sa att mamma och pappa har fyra dyrbarheter.. alltså vi fyra syskon.. :)

Annars har dagen varit mycket bra.. födelsedagsfirande, god mat och trevligt!

Sen åkte vi hem.. Jag körde även hem farmors bil.. Det regnade så mycket och det var mörkt.. Och om jag kan ha svårt att se i mörker och regn.. så vad har inte en äldre då?
Farmor blev iallafall glad och det glädjer mig när någon blir glad.. lilla farmor! :)

Nu ska jag snart hoppa i säng.. är jobb imorgon, money money.. :) Måste spara pengar nu.. ska försöka komma över till Irland i april och sen ska jag och Johanna försöka ta oss till utlandet.. :) Spännande :)

Ne, nu ska jag sova.. nog för mig!

Kram alla läsare.. vilka ni nu är? :P
Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se

2008-01-12 @ 23:15:25
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: pyret

Låter toppen att du kanske komma hit ;) Vi ska ha festen den 2maj iallafall, en fredag. Puben är bokad, kakan är bakad och strippan är snart naken :P
Saknar dig gumman! PUSS

2008-01-14 @ 16:17:12
URL: http://pyretma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0