Måndag

Datum: 2008-01-28 Klockan: 20:40:26 | Kategori: Emelie

Ny praktik vecka, skönt på ett sätt att vara på samma plats.. men de känns mest som rutin nu.. men men.. alltid lär man sig ngt nytt..
Efter praktiken idag åkte jag till Lindex och handla lite på slutrean.. super billigt blev de.. :) Sen köpte jag lite inne på h&m. bla. en ny mascara som jag va i stort behov av.. :) sen begav jag mig hemåt.. och direkt till bassängen för att simma mina längder.. och sen hem och sätta på mig myskläder och slöa i soffan och vänta på att jag ska sova.. ska upp 5 imorgon till praktiken.. börjar 6.. kommer vara död som en sill imorgon, men de får gå.. slutar 13 imorgon och sen 17.30 ska jag på 75 min medel pass med syrran.. hoppas hon ska med nu.. :)

yeye.. sov gott sen folket!

*krama*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0