Göteborg by night :)

Datum: 2008-01-27 Klockan: 12:40:03 | Kategori: Emelie

Japps, i fredags drog vi till Göteborg. Efter att ha hämtat upp alla tjejer så åkte vi till Martina. Öppnade första cidern och började göra iordning oss.. sprang runt som yra höns, speciellt jag :) Jag har svårt för att bestämma mig för kläder.. hehe..
Sen började tjejerna fixa med maten, MUMS! Kyckling och potatisgratäng och sallad.. och vin såklart.. det va super gott!
Sen satte vi oss och mös i soffan och pratade lite skit och körde en lek.. ;)  mer säger jag inte.. hehe
Sen bestämde vi oss för att ta spårvagnen ner till stan, hamnade först på ferdinand och sedan vidare till Hard Rock.. mycket bra ställe.. *me like* Sara va den som mest va på lyret och "shakade ass" alltså.. :) Hon va den där flirtfixaren.. trodde hon.. ;) Men aa.. Vi drack cider och sedan blev det även en Tequila.. och varför dricker man de egentligen? det smakar skit, ändå köper man det.. i dont get it? tell me.. :)
Runt 3 så tog vi spårvagnen hem till Martina.. Då hade Annelie tagit sig hem på annat sätt.. och Jag och Sofia gick och la oss direkt i princip.. De andra skulle äta natta mat.. 4.30 så kommer Fidane och ville prata.. GAAHH! "Emelie, Emelie, Emelie.. *pet pet pet*" Trodde ajg skulle bli knäpp.. ;) Tillslut somnade vi.. men vi sov tll typ 8, sen började alla vakna till.. Sara kom in till mig och ville prata.. och som hämnd så väckte jag Fidane på exakt samma sätt :)  Me like :)
runt 10 la vi oss alla i sofforna och pratade där innan vi kom igång och gjorde oss iordning och åt frukost och packade ihop oss.. Sofia avvek till Mc mässan, så det blev jag och Fidane hem.. körde även Sara hem oxå.. :)

När vi kommer till Vänersborg igen så åker jag med Fidane hem och lägger mig i soffan en stund innan jag ska jobba.. 16-22 va det jobb.. Så idag är jag glad att jag är hemma och kan slöa.. :)

En underbar helg med massa skratt!! tycker om er tjejer!! :)

Här kommer lite bilder från fredagens bravader.. :)



image128

Sofia och Fidane

image129

Sara gör sig snygg :)

image130

Martina, Sofia och jag :)

image131

Fiddolino och jag :)

image132

Annelie och fidane :)

image133

PUSS

image134

MAT MAT MAT :)

image135

Man har tur om man lyckas fånga sara på kort där hon kollar rakt in i kameran.. :) söt hon är!

image136

Så jäkla fint kort alltså!

image137

För mkt dricka? ;)

image138

På första stället vi va på: Ferdinand.

image139

Shake your ass bitch :)

image140

Är detta på Hard Rock tro? :)

image141

Innan eller efter tequilan Martina? :)

image142

Avslutar med detta super snygga kort.. ;) du får slå mig Sara :)
Kommentarer
Postat av: Sara den rara!

Jaha då vs bilderna ute då ja....man måste ju bjuda på sig själv! Kan helt enkelt kontstatera att denna utekväll var skitgrym! Hade super skoj! Å Emelie...vem var fullast INNAN middagen?? Å killen ville du ju ha?! Hahaha! Å glöm inte att livet e för kort för det mesta! Puss å kram Saris

2008-01-27 @ 15:45:47
Postat av: Pyret

hej gumman!
Låter som du hafe en toppen helg :)
Min var bra, inte så vild som vanligtvis, hehe.
Nästa helg ska föräldrarna till Amsterdamm, Lördag-tisdag. Så jag ska ha barnen, Ska bli intressamt :)

Kommer du och Carro i maj? Vore såå kul, saknar dig massor!
PUSSAR OCH KRAMAR

2008-01-28 @ 00:21:25
URL: http://pyretma.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja ni verkar ha haft kul! ;p Bra, d ska man ha!! Se till å få den där lght:en nu då så kommer ja, Fredrik och Marcus och rockar med er på inflyttningsfesten ;)

2008-01-29 @ 20:38:52
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0