Efter förkylning..

Datum: 2008-01-14 Klockan: 13:22:44 | Kategori: Emelie

Nu är förkylningen så gott som helt borta, ska simma idag tänkte jag.. sen ska jag börja träna igen som förut.. blivit dåligt med det under jul och nyår.. sen fick jag förkylningen och då ska man inte träna.. men nu ska man komma igång igen.. :) är ju roligt, så det är toppen! :)

Jaoo.. terminens första lektion är imorgon.. kommer nog bli en okej kurs.. men som vanligt är lärarna luddiga och det känns inte som någon ordning alls.. men men... de ordnar sig väl oxå tror jag! Hoppas vi Grästorps tjejer hamnar i samma studiegrupp, det går så mycket bättre då.. både med samåkning och studiegruppsträffar..

Alla får ha en toppenbra dag! :)

kram Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0