Töser, Singstar, film, sova..

Datum: 2008-08-31 Klockan: 22:20:48 | Kategori: Emelie

Igår följde Jespers småsyskon med oss hem.. två töser på 10 och 13 år, de är helt sålda i singstar och körde det därför igår kväll en hel del. Efter ett tag sjöng jag och Jesper en stund oxå. Efter klockan 22.00 slutade vi och satte igång en film istället. Trötta är vi alltid efter 22.30 så vi la oss ganska snart, iallafall jag och jesper.

Vaknade imorse och satte igång med tvätten och gjorde frukost till alla vi 4. Alla skulle äta olika så det blev lite pill. Serverade ju frukosten framför en film tjejerna valt att se på morgonen.

Närmare lunch funderade vi på vad vi skulle göra.. Vi åkte och Bowlade! :) Töserna var jätte duktiga medans jag och jesper inte var i form alls. ;) 

Vi lämnade sedan tjejerna och åkte till etage för att köpa present till Jespers brorsdotter som fyllt år i veckan, ska dit på tisdag. Sedan åkte vi till mina föräldrar och åt mat för att sedan kolla efter svampen som aldrig finns.. haha..

Nu är det söndags kväll och denna helgen har flytit på..

Nu kommer lite bilder från igår..

Älskar min Jesper <3




Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuuu'va lik Jesper är sina systrar!!

2008-09-01 @ 17:09:05
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Farsan

Men Johanna, då menardu väl inte hårsvallet....?????

2008-09-02 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0