Skoställ = 300kr :p

Datum: 2008-08-22 Klockan: 19:45:47 | Kategori: Emelie

Efter dagens besök på sjukhuset i Borås.. så åkte jag och älsklingen och köpte virke till ett skoställ i garderoben som han skulle fixa.. vi skulle bara ha lite plank.. dubbla hyllor.. Men när vi hade sågat till och gjort allt klart och skulle betala så gick virket på cirka 300kr.. fy faaan! Men men..  Jag ifrågasatte priset och insåg att man aldrig ska bygga ett hus iallafall.. :p

Väl hemma gjorde Jesper två hyllor.. en fick plats och den andra blev för hög.. så nu springer han runt med en skohylla.. HAHA! jag har nog aldrig skrattat så mkt på länge.. Han kallade mig elak som skrattade, men han skrattade lika mkt själv..

Nu står han och gör ngt annat av den andra hyll jäveln.. kan ju inte direkt slänga bort 150kr virke.. trä är dyyyrt!
Undrar vad han gör med det andra.. han kommer nog fixa ihop ngt fult ;) Sötnos han är :)

Undrar om grannen kommer upp och säger att vi ska se Arn.. hon skulle komma och knacka på om de kunde.. *hoppas* Har två jätte trevliga grannar här..

Ha en trevlig helg alla!

Nu ska jag se vad jesper gör för ngt av den andra ihopsnickrade hyllan.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0