Plocka svamp eller skogspromenad?

Datum: 2008-08-12 Klockan: 13:50:54 | Kategori: Emelie

Älsklingen och jag begav oss till Halleberg för att plocka svamp.. men då vi inte hittade mer än 5 stycken så ändrade vi oss och sa att det va en skogspromenad vi skulle ta ;)
Så det blev en tur mitt i skogen i en timme.. vi visste knappt vart vi gick, tillslut korsade vi en väg och hittade tillbaka till bilen.. hehe..

Nu är det matdags snart.. Inget spännande med mat längre då jag inte ska äta potatis, pasta eller ris.. jag ska hålla mig borta från kolhydrater.. vilket även utesluter bröd och allt som har socker i sig.. bläää!
Men det kanske ger resultat, vem vet.. hehe

Vad ska alla göra idag? Är ju inget direkt toppen väder.. men än så länge regnar det inte iallafall.. Vi kanske skulle ta ute bion ikväll? :)  ngn som vill haka på isf?

Pöss Pöss
Kommentarer
Postat av: Åsa

jaha, okej, skönt å plugga i samma stad =)

nä, idag vet jag inte.. ska kika igenom lite skolböcker.. annars blir det väll inge speciellt..=)

2008-08-12 @ 14:20:52
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Farsan

Lika många kantareller som förra gången.......

Håll er efter vägen så blir du inte pissesur och så hittar du säkert mer än 5 gula, mumsiga, härliga KANTARELLER .........

2008-08-12 @ 16:25:47
Postat av: Johanna

Har du missat att det REGNAR ute blä Inte så kul att kolla på utebio då ;p

2008-08-12 @ 19:26:04
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0