Morgonpromenix

Datum: 2008-08-24 Klockan: 09:51:26 | Kategori: Emelie

Igår efter fikat med Johanna och Fredrik stack jag och Jesper till Italia i Vänersborg och åt Fajitas.. :) mycket gott.. Efter det blev det kort-håls-golf på Onsjö.. gryyymt kul va det! Vi körde 2 rundor.. Varje runda är 9 hål.. Jag va grymt imponerad över mig och Jesper.. För att vara min första gång gick det bra enligt Jespers bror Johan som har Golf som hobby..  49 slag på 9 hål.. hehe.. :) Jag vann över Jesper första rundan och han vann den andra rundan.. men de sammanlagda poängen blev lika.. så vi slapp vara ovänner ;) Och snacka om att golfare går mkt..

Igår kväll bestämde vi att vi skulle upp imorse och ta en morgonpromenad innan frukosten.. Och nu är det gjort, vi gick i 55 minuter och nu väntar frukosten.. :)

Vad resten av dagen har att ge får vi se..

Vad ska alla läsare göra idag då? :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0