mystiskt..

Datum: 2007-07-26 Klockan: 18:49:13 | Kategori: Emelie

Varför ska allt vara så komplicerat för?  Jag låter det gå så kanske skillnaden märks?



Imorgon är det iallafall jobb som gäller fram till 15.00.. sen hem fort och duscha och fixa ordning sig och eventuellt in på systemet. Sedan bär det av till Skövde, där ska jag och Emmelie till Per Gessle.. ;)

Helgen blir det Jobb, Ikea och eventuellt flytt på söndag.. annars i början av veckan...

Jag vet vad jag ska göra de närmsta dagarna, jag har inte tid med så mkt annat. Tyvärr.



Trevlig kväll alla som läser denna innehållslösa blogg.. ;)
Kommentarer
Postat av: Your lover ;)

Hej gullet :D Jag vill med se per gessle, nu tycker jag att ni är lite elaka :P hehe. Ha det super bra! Kommer du ihåg när vi var i skövde? Matfestivalen :D Det vet fortfarande inte J och F om eller!? Haha, men det är MYCKET dom inte vet ;) Saknar dig gumman! Pusspuss <3

2007-07-26 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0