Fallens Dagar*

Datum: 2007-07-22 Klockan: 17:20:12 | Kategori: Emelie

Ja, nu är det söndag och hela den lediga helgen har tillbringats i Trollhättan.
i Fredags var jag med två kompisar och några vänner till dem. Drog sedan in till stan och åkte lite virvel vinden och så.. det hände lite som vi inte velat skulle hända, men allting ordnar sig gumman..


Igår va vi hemma hos min syster och hennes kille. Mycket trevligt. Väldigt trevligt folk som kom dit oxå, eller vad säger du? ska vi ta en sväng in till sherwood skogen? :)

Kvällen började med drinkar och shottar. Sedan blev det singstar (men vissa va lite klena, hade druckit för lite) men sedan kom alla igång och sjöng som bara den.. men det va en viss person som inte vågade möta mig, hmm.. fegis? ;) Ska nog ta upp piskan nu.. :) haha

Sen gick vi ner till stan.. eller inte alla, fanns ju en som va lite lat och tog bilen.. ;)
Väl nere i stan blev det virvelvinden.. men jag borde nog inte åkt sen.. snurrade alldeles för bra för mig.. :)
Sen gick C och M för att åka en annan karusell.. men jag ville inte gå med.. så jag följde istället med och köpte dricka.. :p

Istället för att rabbla upp hela kvällen så måste jag skriva att det va den roligaste kvällen på länge.. så mkt jag skrattade och log.. helt otroligt! Tack!

Sen när jag väl skulle sova så skickades det lite sms.. och J och F trodde väl att jag va knäpp eller ngt.. men jag kunde inte sluta skratta.. Vilken toppen kväll, kunde inte bli bättre..

Tur att det finns människor som bryr sig och kan ta vara på livets stunder..

Ta hand om er alla! Kramar*
Kommentarer
Postat av: Peter

men! värsta förändringarna här ju! blå blogg?! jag som trodde du bara älskade rosa ;)

2007-07-22 @ 17:32:44
URL: http://snygging.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0