Lördag

Datum: 2007-01-27 Klockan: 20:19:29 | Kategori: Emelie

150617-21



Okej, det är lördag och jag ligger hemma i soffan just nu.. Skulle velat til Linköping i helgen, men de blev inte så.. tyvärr.. Ska istället hämta folk inatt klockan 02.30 i Vara.. snäll som man är så ställer man upp.. som alltid annars.. tror jag ska börja lära mig att säga nej, men Emmelie kan jag inte säga nej till.. haha.. Kärringen lixom vet alla knep som får mig att köra.. UTPRESSNING kan de bli ibland.. :p haha..
Annars då? Jo, jag va med Annhelene och dottern Jackie på City bingo idag, stressigt värre.. jag vann inget.. men Annhelene vann fan 1500kr.. och jag inget.. jag har verkligen otur i spel.. men kanske mer tur i kärlek :) ♥
Skolan suger riktigt hårt just nu, borde grejjat med lite i helgen.. eller me än jag gjort iallafall.. men inte haft orken.. jag tar de när de kommer.. vill lixom inte stressa sönder mig.. men samtidigt få det gjort lixom.. Som Linda sa till mig: "Du tar de när de kommer"... Och det tyckte hon va bra med mig.. :) Inte alltid så bra kanske... men orkar lixom inte ibland.. tyvärr.. Förstår inte hur vissa tror att man ska orka så mycket som det faktiskt är i skolan.. men allt kommer i omgångar.. de suuger..

Korten som jag visar i detta inlägg är min älskade katt, som verkligen betyder massa för mig.. Alla tycker jag är löjlig, eftersom jag inte vill ha henne ute på nätterna.. hon ska in med jämna mellanrum för att jag vill se till henne.. jag måste åka hem emellanåt och se till henne om jag är borta över helgen.. Vill inte att hon är själv min lilla älskling.. kanske töntigt, men det är så när man miste sin andra katt..

Ne, nu ska jag inte skriva mer här.. hehe.
Men ha en fortsatt trevlig helg!
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0