Dagen

Datum: 2007-01-24 Klockan: 21:18:31 | Kategori: Emelie

150617-20


Denna kvällen ja.. hehe.. en kul men kall kväll i Trollhättan... :) Lilla Pyret ♥


Japp japp...
Idag har jag varit i Ullared med några i min klass.. Sofia, Sara, Martina och Fidane.. :) ♣
Åkte dit och hade tankarna om att det skulle vara folk, men inte så mkt.. men när vi kommer dit är det INGET folk knappt.. kunde parkera bilen längst fram typ.. hur skönt som hellst. Vi gick inne på gekås UTAN att behöva få tanternas kundvagnarna på hälarna.. och utan att behöva ringa fö att kolla var de andra var någonstans.. vi kunde prata med varandra på flera meters avstånd utan att ha miljoner personer emellan.. så himlans skööönt.. ingen kö i kassa.. inget folk.. Kunde även kolla på allt som man normalt inte kan klla på annars, eftersom alla knör så förbaskat..
Denna dagen va så himlans braa! Fick köpt mitt skid/vinterställ som jag ska ha på praktiken med barnen och den är bra att ha om man ska åka Pulka.. som jag ska göra till helgen tillsammans med Suz.. :)
Men iallafall, fick köpt tröjor och ett par myys byxor och lite smått å gott som är bra att ha hemma.. och godis till min älskade sambo.. :p

För en stund sen startade jag filmen Borat, men den va riktigt KASS.. så jag stängde av den.. huur dålig som hellst.. inte ens lite se värd.. sorry..

Om man kanske ska göra ngt.. kanske ha kuddkrig med Fredrik.. :p eller bara ligga kvar i soffan.. :p Kan ej bestämma mig.. *ler*

Ha en toppen kväll alla, själv så blir de nog sängen tidigt eftersom jag gick upp mega tidigt idag.. :p

Krams    ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0