Utmaning

Datum: 2007-04-04 Klockan: 15:14:24 | Kategori: Emelie

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Här kommer mina underligheter:


Tvångs beteende: När jag är på stan och går och man går på såna plattor som ligger 1-2-1-2-1-2 Så måste jag gå på varje 1.. Annars blir det fel i mitt huvud. :)


Knäppt beteende
: Varje gång jag kommer hem (oavsett om det är mörkt eller ljust) Så måste jag kolla i varje liten vrå så det inte kommit in någon.. T.om under sängen förut.. (Tack vare skräckfilmer så blir de så) :p

 

Underligt sätt: Skulle sängen vara obäddad så känns det som att sängen "ropar" på mig.. "kom och bädda mig".. Som att den ropar efter mig.. *hehe* Klarar verkligen inte av en obäddad säng.. vissa undantag finns..
  

Ordning och reda: När jag bodde hemma struntade jag i hur det såg ut runt omkring mig. Men nu får inte ens gardinen hänga lite fel, då blir jag knäpp. Måste rätta till det annars stör jag mig på det tills det är fixat.

Aggression och glädje:  kan inte vara arg för länge, de som känner mig väl får mig att skratta/le efter ett tag.. :) inte långsint av mig. Gäller veta mina glada sidor.. :)
 

Skor: Har en förmåga att köpa skor för att de är snygga, inte för att de passar direkt bra. Sen kommer jag hem och får knappt på mig dem igen. Smart? Ne.. tror inte de.. :) Slutar med att jag ger bort dem.. Impulsiv? Svar ja.

 


Utmanar: Pyret, Fidane, Sofia, Petra, Emmelie och Martina.

Kommentarer
Postat av: pyret

Hej!
Du jag fattar inte hur man ska göra utmaningen. Dina understrukna "överskrifter" ska man skriva med dom? eller ska man hitta på egna?
Puss och Kram <3

2007-04-07 @ 20:02:39
URL: http://pyretma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0