Utgång igår..

Datum: 2007-04-13 Klockan: 21:15:26 | Kategori: Emelie

image58

Emmelie gjorde en makeover på mig igår.. :) Blev faktiskt nöjd efter att jag nu kollat på detta kort.. hehe..

image59

Här har vi Emmelie då.. :) a pose for me.. :)


Som sagt, igår drog vi ut.. riktigt kul.. Emmelie blev lite för full.. hehe.. massa svammel och blanda ihop mig med en annan helt plötsligt.. haha.. Lilla Emmelie.. ;) Hon är allt bra go hon.. :P
Fick en frutkansvärd hicka samtidigt igår.. tvillinghicka? sjukt jobbigt.. hicka fram till 06 imorse.. värsta jag varit med om.. blää! men men.. så är de med de.. hehe..
Igår på vår förfest vi hade, så hade jag fått en inlägg från Pyret.. läste det och sminket rann bort.. Saknar henne massa.. hjälpte ju inte direkt med ett sånt sött meddelande.. men men.. Emmelie blev nog lite rörd av att jag blev så tagen.. hehe.. :p

Nu ska jag snart se en film.. och sen sova.. :)
Kramas*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0