Kalas

Datum: 2007-04-29 Klockan: 17:23:45 | Kategori: Emelie

Japps, idag har det varit folk hemma hos mig och älsklingen.. :)
Vi blev tretton stycken eftersom morfar och farmor inte orkade följa med.. tyvärr får jag säga.
Men det blev trevligt ändå! :)

Så Jag har varit duktig idag.. Gjort Planka.. *MUUUMS*

image67

Vi fick faktiskt plats allihopa.. :)

Efter maten blev det present öppning, fick massa fina saker och massa kul!! *tack så mkt* :)

Sen blev det fika..

image68

De flesta satt inne, men sen fanns de vissa som ville sitta ute oxå... :)

image69

Från vänster: Fredrik, pappa och Björn (Fredriks pappa)


Efter fikat blev det kramkalas och tjej fotografering.. ;)

image70

Från vänster: Petra, Mormor, Mamma, Lina, Johanna och jag..

image71

Riktig kärlek.. :) Mormor & mamma!


Jag hade även en underbart snäll svärmor (Tycker det låter så gammalt).. Men hon diskade iallafall.. Tack Tack! :)

image72 

Efter allt så var alla mätta och belåtna och alla åkte hem efter ett tag..
Nu sitter jag i soffan och är helt trött.. Vilar upp mig för imorgon.. :)

Kram på alla.. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0