Cirka 1 mil och 6 timmar..

Datum: 2007-04-04 Klockan: 00:47:18 | Kategori: Emelie

Idag i skolan var vi ute hela dagen. Vi gick ut till Ursand.. sprang runt i skogen.. kollade på växter och pratade om fågel läten... inte direkt lockande.. men fick ju följa med.. :P
Är trött efter denna dag, men skönt att ha den gjord.. nu har man motionerat massa de sista.. :) Skönt!

image51

Blåste väldigt mycket de första timmarna, men sen blev de riktigt skönt faktist.. :)

image52

Sjukt bra väder faktiskt.. Vill verkligen att sommaren kommer nuuu! :)

image53

She´s my bitch! My babe.. :)

image54

Hur snyggt är inte detta då? Jag frös ju om huvudet.. :p hatar mössa med för den delen.. hehe..

image55

Efter denna dag har jag varit grymt trött.. Ögonen har inte ritkigt hängt med, men ville ändå inte sova på dagen.. då sover jag ju inte på natten.. hehe

Men nu ska jag pallra mig till sängen snart.. Tänkte bara visa dessa kort.. :)

Kram natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0